Meizu planuje wejść na rynek USA

Firma Meizu była popularna w Chinach na długo przed pojawieniem się Xiaomi. Teraz ta firma została nieco w cieniu i planuje zmienić ten wizerunek i zagrać o najwyższe pozycje na rynku. Strategia marketingowa Meizu różni się znacznie od innych chińskich firm. Stawia ona na jakość, nie na bardzo niskie ceny. Być może dlatego szuka klientów nie tylko w Chinach (gdzie panuje ogromna konkurencja), lecz także na innych rynkach, gdzie klienci poszukują smartfonów o wysokiej jakości. Wszystko wskazuje na to, że pierwszym ogromnym rynkiem poza Chinami dla Meizu będą Stany Zjednoczone. Można zastanawiać się, czy Meizu nie powinno zaczynać od mniejszych krajów europejskich (tak jak inne firmy), jednak nie sposób nie pochwalić marketingowców za odwagę. Rozdrabnianie się nie jest ich zwyczajem. Pierwsze pokazy nowych urządzeń (takich jak MX3) odbędą się na targach CES. Można spodziewać się wypuszczenia nowych urządzeń w tym samym czasie, co spowoduje wzrost zainteresowania produktami firmy Meizu. Przed nią duże zadanie – trzeba sprawić, że ta nazwa będzie rozpoznawana na całym świecie, nie tylko w Chinach.

Dodaj komentarz