Reklama Smartwatcha wprowadza użytkowników w błąd

Niedawno Google pokazało nową reklamę, w której użytkownik zegarka z systemem Android Wear udaje się na surfowanie w oceanie. Reklama pokazuje zegarek LG G Watch i zaprasza nas do kreatywnego używania zegarków typu smartwatch, jednak producent tego sprzętu nie podziela opinii Google. Firma LG w instrukcji do tego zegarka wyraźnie zaznacza, że nie można go używać podczas pływania w słonej wodzie, na przykład w oceanie. Nie wolno też w nim pływać, a jego wodoodporność oznacza jedynie brak wrażliwości na zachlapania.

Zegarki smartwatch spełniające normę IP67 mogą przetrwać spotkanie z kurzem i wodą na głębokości 1 metra przez pół godziny. Słona woda powoduje, że części elektroniczne ulegają uszkodzeniu, a metal może szybciej rdzewieć.

Według instrukcji Google powinno zmienić swoją reklamę na taką: pływaj swobodnie pod prysznicem lub w deszczu. Ciekawe, czy pojawią się reklamacje, w których użytkownicy będą żądali zwrotu pieniędzy za uszkodzony sprzęt, ponieważ posłuchali się nowej reklamy.

Kategorie LG

Dodaj komentarz