Reklamy w BlinkFeed – czy HTC straci?

Wyświetlanie reklam w urządzeniach to dość rzadka metoda promocji. Jednym z urządzeń, w których się one pojawiają (ale w taki sposób, że wcale nie przeszkadzają), jest czytnik Kindle. Ostatnio na taki sam pomysł wpadła firma HTC, która ma kiepskie wyniki finansowe i robi co może, by je poprawić.

HTC rozwija aplikację BlinkFeed, którą po raz pierwszy znaleźliśmy w modelu HTC One M7. Program oferuje wyświetlanie treści z sieci, które są dopasowane do tego, co przeglądał użytkownik urządzenia.

Można w nich kupić produkty za pomocą przycisku „Kup teraz”. Aplikacja będzie powiązana z kilkoma innymi programami, takimi, jak Yahoo, Twitter i Appia. W aplikacji będziesz mógł kupić różne programy lub akcesoria do smartfonu, a także różne produkty elektroniczne.

BlinkFeed to bardzo popularna aplikacja, dlatego można się spodziewać, że użytkownicy przyzwyczają się do reklam, albo znajdą sposób na ich obejście. Reklamy są wyświetlane także w Google i na Facebooku, a mimo, te aplikacje są używane przez miliony ludzi.

Dodaj komentarz