Słabe wyniki Android Wear

W 2014 roku sprzedano nieco ponad 4,5 miliona zegarków z systemem operacyjny Android oraz Google Wear, co jest bardzo niskim wynikiem. Mimo tego, że firmy poświęcają miliony na promowanie nowych urządzeń i pojawiają się one każdego dnia w mediach, podaż jest znacznie większa od popytu.

Dlaczego zegarki się nie sprzedają? Największym problemem jest to, że wiele ludzi jeszcze nie widzi dla nich żadnego zastosowania. Jeśli nie jesteś uzależniony od poczty lub Facebooka, wystarcza Ci sprawdzanie powiadomień na komputerze lub smartfonie i nie musisz co chwila zerkać na ekran.

Drugim problemem jest ładowanie zegarka – większość modeli ładuje się codziennie, co znacznie zmniejsza przyjemność korzystania ze sprzętu i sprawia, że szybko zaczynamy go traktować jako kolejny obowiązek. Android Wear to system, który znalazł się zaledwie na 720 tysiącach urządzeń, co stanowi jedynie 16 procent rynku. Czy Apple Watch odmieni rynek? Naszym zdaniem, kupią go fani tej firmy, którzy szybko rozczarują się czasem działania na baterii.

Dodaj komentarz