Akuku, gdzie jestem? – gra edukacyjna dla dzieci

Oddajemy w Państwa ręce, a właściwie w ręce Państwa dzieci, dobrze przygotowaną, bezpieczną aplikację edukacyjną. Życzymy samych miłych i zabawnych chwil z „Akuku, gdzie jestem?”.

Aplikacja edukacyjna powstała z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym. Jak dowodzą wyniki badań dzieci w tym wieku, nawet od 2 roku życia sięgają już po tablety, aby bawić się, słuchać bajek, czy też podejmować pierwsze wyzwania z multimedialnymi kolorowankami.

To dobry wiek na takie doświadczenia, ale z narzędzi multimedialnych należy korzystać zawsze z umiarem, pod czujną kontrolą i opieką rodziców. Według specjalistów dzieci w wieku przedszkolnym nie powinny spędzać więcej niż 15 minut dziennie przy tablecie.

Tablet pomaga rozwijać umiejętności dziecka, wspierając tradycyjne metody edukacyjne i wychowawcze.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby program „A kuku, gdzie jestem?” był profesjonalnie wykonany. Każdy szczegół omawiany był z dziećmi: 2 letnią Natalią, 4 letnim Mikołajem, 5 letnią Alicją i 6 letnią Hanią. Kiedy dzieci zwracały nam uwagę na nienaturalnie wyglądającego wilka, poprawialiśmy rysunek, kiedy wskazywały nam błędne położenie krowy, poprawialiśmy także to, w końcu program jest właśnie dla nich. Szybko zaczęliśmy traktować program, jako wspólne z nimi przedsięwzięcie. Były dumne, że mają wpływ na całość: na kolor, dźwięk, nawigację, itd.

Tak powstała aplikacja, która rozwija manualnie i uczy spostrzegawczości, liczenia, odgłosów 45 zwierząt zlokalizowanych w 9 regionach świata od pustyni przez dżunglę, australijski busz, ocean i inne obszary geograficzne, a na Arktyce skończywszy.
Przedszkolak znajdzie tutaj dodatkowo: gospodarstwo, polski las, góry i krainę dinozaurów.

Rodzicom udostępniamy sekcję, w której poszerzą swoją wiedzę na temat rozwoju dzieci w kontekście korzystania z nowych technologii: tabletów, smartfonów.

Aplikacja nie powstałaby bez zaangażowania wielu osób, tych małych i tych dużych. Logopeda Katarzyna Janowska czuwała nad warstwą dźwiękową aplikacji. Grafik Beata Pękalska wraz z Grzegorzem Majsterkiem dopilnowali, aby zwierzęta i ich światy były idealnie rzeczywiste, aby dzieci uczyły się bez przekłamań. Metodycznie opracował aplikację Marcin Sołodki – pedagog zdolności i dydaktyk dziecięcy. Całość zaprogramowali specjaliści z firmy Nubsoft.

Bezpłatnie udostępniamy pełną pierwszą planszę pt. „Gospodarstwo”. Mamy nadzieję, że pozwoli to pozytywnie ocenić i zdecydować o zakupie kolejnych 8 plansz, które odblokowują się po jednorazowym zakupie.

Dodaj komentarz