Amazon Kindle Fire – słaba sprzedaż

Nazwa Amazon Fire Phone miała wpłynąć na ognistą sprzedaż tego modelu, jednak tak się nie stało. Smartfon sprzedaje się słabo, a firma Amazon poszukuje winnych tej sytuacji. Według zarządu firmy wina nie leży po stronie specyfikacji tego modelu, a wynika z jego wysokiej ceny. Kosztuje ponad 600 złotych, co zupełnie nie pasuje do innych produktów tej firmy, które oferują bardzo niskie ceny i wysoką jakość. W związku z tym szybko obniżono cenę do 100 dolarów.

Użytkownicy tego modelu skarżą się na inne rzeczy – UI jest dziwne i niezbyt intuicyjne, hardware nie pozwala na zbyt wiele, a reklamy budzą mieszane uczucia.
Niska sprzedaż tego modelu sprawia, że jest on teraz dostępny w wielu sieciach w niskim abonamencie jako przysłowiowy telefon za złotówkę. Czy zachęci to ludzi do kupowania tego modelu, czy też pozostaną przy smartfonach z systemem operacyjnym Android? Firma Amazon jest pod dużą presją, gdyż w magazynach sklepowych leżą smartfony warte razem około 170 milionów dolarów, a każdego dnia trzeba płacić za ich magazynowanie.

Dodaj komentarz