Google rozwiązuje problem przypadkowych kliknięć na banery reklamowe

Jest to możliwe dzięki przyciskowi potwierdzającemu.

Nie od dziś wiadomo, że reklamy mogą wyprowadzić z równowagi nawet najbardziej spokojnego człowieka. Dzieje się tak, gdyż znak „X” jest zazwyczaj bardzo mały, ledwo widoczny. Unikanie reklam nie na wszystkich stronach jest aż tak frustrujące. Ale kiedy jesteś w środku gry lub próbujesz odczytać swoje społeczne terminy sieciowe jest to dość uciążliwe.

Cóż, Google znalazł sposób, aby naprawić ten mały problem z najnowszą aktualizacją AdWords. Jeśli zdarzy się, kliknij krawędź reklamę, reklama będzie teraz wyświetlać szybkie polecenia (jest więc bezinwazyjna) z pytaniem, czy chcesz przejść do reklam. Jest to bardzo mała i prosta zmiana, ale taka, która sprawia, że użytkownicy zaoszczędzą czas i dużo bólu głowy i kłopotów.

Reklamy na telefon komórkowy są wyjątkowe. Brak precyzji w porównaniu do myszy może zrujnować doświadczenie użytkownika. Na przykład gra Scarface – wykorzystuje pełnoekranowe reklamy po pewnych działaniach, które wymagają wiele przyciskania. Ponieważ zjawiska te mogą być losowe łatwo kliknąć jeden przypadkowo. To takie proste, w rzeczywistości, że można zrobić ten błąd kilka razy w ciągu jednej sesji.
Było tak źle, że gra była całkowicie niepożądanym produktem, nieważne jak fajna była. To wspaniale, że Google w końcu coś z tym zrobi. Jednocześnie deweloperzy nie stracą dochodów z tych losowych, przypadkowych kliknięć, które występują. Użytkownicy tym samym będą dużo szczęśliwsi.

Dodaj komentarz