Casio namiesza na rynku Smartwatch

Rynek smartwatch jest coraz ciaśniejszy – walczą na nim już niemal wszyscy producenci smartfonów. Ci, którzy jeszcze nie mają swoich produktów, przygotują je (Google i Apple). Co na to światowi potentaci w produkcji zwykłych zegarków? Casio już kilka lat temu myślało o zegarkach, które pozwalają odbierać SMSy. W niektórych zegarkach z serii G-shock istnieje możliwość czytania wiadomości na wyświetlaczu czarno-białym, na przykład w G-Shock GB-6900AA. To ogromna przewaga nad zwykłymi smartwatch, gdyż klienci narzekają na to, że produkty Sony czy Pebble są nieczytelne w pełnym świetle i trzeba je ciągle ładować. Na konferencji przygotowanej dla New York Times Casio zapowiada, że jest przygotowane na wprowadzenie zegarków z Androidem. Co to oznacza? Casio ma niesamowite doświadczenie na rynku zegarków, a poprzednie produkty wskazują na to, że może powstać nawet zegarek, który nie potrzebuje ładowania. Firma ma w ofercie wiele zegarków zasilanych energią słoneczną. Marka G-Shock jest kultowa, gdyż Casio potrafi wyprodukować zegarek, który wytrzyma upadek z trzeciego piętra i nurkowanie na 100 metrach. Wszystkie pozostałe smartwatch są bardzo delikatne, tak jak i smartfony. Czekamy z niecierpliwością na premierę bardziej zaawansowanych zegarków.

Dodaj komentarz