Samsung reklamuje aplikacje do Gear

Firma Samsung martwi się nieco tym, że jej system operacyjny Tizen w zegarku Gear spowoduje, że użytkownicy będą się bali małej ilości dostępnych aplikacji. Firma miała na zegarek swój pomysł, dlatego teraz tworzy kampanię reklamującą ilość dostępnych aplikacji.

Okazuje się, że jest ich całkiem dużo – ikonografiki pokazane przez Samsunga wskazują, że możemy korzystać już z ponad 1000 aplikacji stworzonych specjalnie dla Gear. Można korzystać z takich programów jak przypominanie o konieczności picia wody Drink Water, programów dla biegaczy (runtuastic) i wielu innych. Z każdym miesiącem pojawiają się nowe aplikacje, dlatego firma ma dobry start. Niestety dla Samsunga, ale system stworzony przez Google, czyli Android Wear ma znacznie większą przyszłość – jego dostępność na kilku obecnych i z pewnością wielu nowych zegarkach smartwatch pozwoli konkurencji na osiągnięcie większej sprzedaży. Konsumentom zależy przede wszystkim na dużej liczbie często aktualizowanych programów, czego Samsung nie może zapewnić.

Dodaj komentarz